Klasa 1 Środa

Witam Was serdecznie,

Dziś zajmiemy się zagadnieniami określającymi jak szybko, lub jak wolno gramy utwory.

Na początek mała zabawa:
Potrzebne będą kredki bądź flamastry (żółty, zielony, czerwony, lub jakie chcecie)

Kto szybszy?

Zajączek, kurka i żółw dotarli na podium, ale co to za tajemnicze wyrazy? Teraz otwórzcie książki na str. 80. Teraz czas na dopasowanie wyrazów do obrazka. Zróbcie ćw. 1 str.80.

Posłuchajmy utworów:

https://www.youtube.com/watch?v=BQU8HjXj6xs  (tempo wolne)
https://www.youtube.com/watch?v=C7Yi0CdtTc4 (tempo umiarkowane)
https://www.youtube.com/watch?v=A_THdzBnHy0  (tempo szybkie)
https://www.youtube.com/watch?v=rOc-lj_MKC8  (a tu - jakie tempo?)


Kolejny temat, którym dzisiaj się zajmiemy to szesnastki (fot. powyżej)
Otwórzcie książki na str. 82 i poczytajcie co jest w żółtych ramkach. Posłuchajcie przykładów dźwiękowych do drugiej ramki:
Takt 2/4       Takt 3/4       Takt 4/4

Zrobicie ćwiczenia (tym razem będzie więcej ćwiczeń, ale łatwych):
Ćw. 2 i 3 str. 82 oraz 5 i 6 str. 83.

Na koniec mała zabawa:

labirynt

Czekam na zdjęcia, powodzenia!!!

Komentarze

Popularne posty