Klasa 3 Środa


 Witam Was serdecznie,

Dziś temat, który wydaje się być bardzo skomplikowany, ale w rzeczywistości jest muzyczną zabawą w wartości. To podwójna szybkość i podwójne zwolnienie. Jednym słowem nutki możemy skrócić (zagrać coś szybciej), albo zwolnić (zagrać coś wolniej). Otwórzcie książki na str. 113 i przeczytajcie zasadę tej zabawy w żółtej ramce...
A teraz zobaczcie ćw 1A oraz krótki filmik do niego: https://youtu.be/eKMhmrQsFjc

Do podwójnego zwolnienia zobaczcie sobie kolejny filmik: https://youtu.be/hJAI66buSVk

Teraz proszę, żeby do każdego ćwiczenia mieć dwie kredki. W ćw. B zaznaczycie, które wartości skróciły się. W razie wątpliwości obejrzyjcie jeszcze raz pierwszy filmik. Dla utrwalenia zrobicie również C i D. Uważajcie, gdyż pauzy również ulegają skróceniu.
W ćw. 3 podwójne zwolnienie, czyli wydłużenie wartości zaznaczcie już inną parą kolorów, żeby odróżniało się o poprzednich ćwiczeń. Tu w razie problemów obejrzyjcie jeszcze raz drugi filmik.

Miłej zabawy!!!

Komentarze

Popularne posty